środa, 19 marca 2014

Kasprowy Wierch - marzec 2014 - piekne Tatry!

Drodzy!
Jedna jedyna niedziela w Tarach, po przejechaniu 350 km może być piękna i jest piękna!! :) Jak nie wierzycie, patrzcie:

Widok na Beskid


Widok z Kasprowego

Hala Gąsienicowa


Tatry są OK!

Kościelce

wracając z Kasprowego...

niebo w drodze do Zakopanego

Kościelec z innej strony

a na Kasprowym...

Tatry przez okno Dominium ;)

Beskid z Kasprowego

Taterki!

Giewont z Kasprowego

Tatry

najlepsze miejsce na świecie!

Beskid z Kasprowego...

Orla się wyłania...

Orla Perć zimowo

Orla Perć zimowo...

:)

folk is beautiful!

3 komentarze:

  1. Dokładnie, może być piękna :) Sam w marcu byłem praktycznie na jeden dzień w Tatrach z Wrocławia i również było ładnie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Rewelacyjne zdjęcia, idealnie oddają urok tego miejsca ;) Ja też zakochałam się w górach! <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Pięknie! Super zdjęcia...
    Kiedy ja tam byłem w lutym miałem podobne okoliczności przyrody (aczkolwiek mniej widziałem z powodu inwersji)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń